Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky
SKLENÁŘOVÁ, Tereza
Cílem této diplomové práce bylo zjistit chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky. Následně na základě zjištěných dat doporučit vybrané firmě inovaci marketingového mixu. První část diplomové práce byla zaměřena na získání informací souvisejících s danou problematikou. Druhá část byla zaměřena na zpracování získaných informací z dotazníkového šetření, které bylo provedeno u 200 respondentů. Získané údaje byly vyhodnoceny pomocí tabulek a grafů, které vyjadřují chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky. Na základě analýzy dat a rozhovoru s vedoucím pracovníkem firmy byla navržena doporučení pro inovaci marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.